Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?
Ebben az esetben a túlfizetés összegével automatikusan csökkenteni fogjuk a következő havi számlád összegét, de arra is van lehetőséged, hogy a túlfizetés visszautalását kezdeményezd (ezt abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb összegű, egy havi számlát többszörösen meghaladó túlfizetés van az egyenlegeden):
- e-mailben, a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Túlfizetés visszautalása" kategóriát választva, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
- 1414-es telefonszámunkon,
- postai levélben.
Az írásos kérelemnek tartalmaznia kell:
- az MT ügyfél-azonosítót,
- az előfizető nevét,
- a visszautalandó összeget,
- a visszautalás módját (postai vagy banki),
- a bankszámlaszámot/postai címet,
- kapcsolattartó telefonszámot,
- és a hiteles, saját kezű aláírást.
Amennyiben a visszautalás bruttó 50 000 Ft vagy azt meghaladó összeg, és az utalást nem a rendszerünkben rögzített lakcímre vagy bankszámlaszámra kéred, akkor a visszautalási igényt kizárólag írásban fogadjuk el.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!