2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?

Ebben az esetben a túlfizetés összegével automatikusan csökkenteni fogjuk a következő havi számlád összegét, de arra is van lehetőséged, hogy a túlfizetés visszautalását kezdeményezd (ezt abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb összegű, egy havi számlát többszörösen meghaladó túlfizetés van az egyenlegeden):

  • e-mailben, a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Túlfizetés visszautalása" kategóriát választva, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
  • 1414-es telefonszámunkon,
  • postai levélben.

  Az írásos kérelemnek tartalmaznia kell:

  • az MT ügyfél-azonosítót,
  • az előfizető nevét,
  • a visszautalandó összeget,
  • a visszautalás módját (postai vagy banki),
  • a bankszámlaszámot/postai címet,
  • kapcsolattartó telefonszámot,
  • és a hiteles, saját kezű aláírást.

Amennyiben a visszautalás bruttó 50 000 Ft vagy azt meghaladó összeg, és az utalást nem a rendszerünkben rögzített lakcímre vagy bankszámlaszámra kéred, akkor a visszautalási igényt kizárólag írásban fogadjuk el.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!