Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?

Ebben az esetben a túlfizetés összegével automatikusan csökkenteni fogjuk a következő havi számlád összegét, de arra is van lehetőséged, hogy a túlfizetés visszautalását kezdeményezd (ezt abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb összegű, egy havi számlát többszörösen meghaladó túlfizetés van az egyenlegeden):

  Az írásos kérelemnek tartalmaznia kell:

  • az MT ügyfél-azonosítót,
  • az előfizető nevét,
  • a visszautalandó összeget,
  • a visszautalás módját (postai vagy banki),
  • a bankszámlaszámot/postai címet,
  • kapcsolattartó telefonszámot,
  • és a hiteles, saját kezű aláírást.

Amennyiben a visszautalás bruttó 50 000 Ft vagy azt meghaladó összeg, és az utalást nem a rendszerünkben rögzített lakcímre vagy bankszámlaszámra kéred, akkor a visszautalási igényt kizárólag írásban fogadjuk el.

Utoljára frissítve: 2021. október 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!