Hogyan hordozhatom át a Telekomhoz Blue mobile / MOL mobile hívószámomat és milyen díjcsomagokra válthatok?
A márkaváltást kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheti a blue mobile, illetve MOL mobile előfizetője.
A módosításhoz foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
A váltás során havi díjas és Domino hang szolgáltatást biztosító tarifáink közül választhatsz.
Magánszemélyek - egyéni előfizetők - legfeljebb 10 db Domino előfizetéssel rendelkezhetnek.
Amennyiben nem vásárolsz telefont, akkor csupán az új Telekomos SIM-kártya díját kell fizetned havi díjas és Domino díjszabásunk szerint. Az akciós konstrukciók árait itt nézheted meg.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!