GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan hordozhatom át a Telekomhoz Blue mobile / MOL mobile hívószámomat és milyen díjcsomagokra válthatok?

A márkaváltást kizárólag személyesen, üzleteinkben kérheti a blue mobile, illetve MOL mobile előfizetője.

A módosításhoz foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

A váltás során Havi díjas és Domino hang szolgáltatást biztosító tarifáink közül választhatsz.

Magánszemélyek - egyéni előfizetők - legfeljebb 10 db Domino előfizetéssel rendelkezhetnek.

Amennyiben nem vásárolsz telefont, akkor csupán az új Telekomos SIM-kártya díját kell fizetned havi díjas és Domino díjszabásunk szerint. Az akciós készülékcsomagok árait itt nézheted meg.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!