GYAKORI KÉRDÉSEK

Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?

A személyesen, üzletben kezdeményezett számhordozás az igény bejelentésétől számított 2 munkanap alatt valósul meg, az online számhordozás hosszabb lehet.

Ha ezen idő elteltével sem tudsz telefonálni, kérjük, az átadó szolgáltatót felkeresve, ellenőrizd az alábbiakat:

  • egyeznek-e az elő- és számlafizetői adatok,
  • egyértelműen azonosíthatóak-e az előfizetői adatok (nem lehetnek elírások az adatokban),
  • nincs-e 30 napon túli számlatartozásod.

A számhordozás teljesülésekor a kedvezményes készülékvásárláshoz kapcsolódó hűség, részletfizetés, vagy érvényben lévő keret-megállapodáshoz kapcsolódó kötbérek az átadó szolgáltató által kiszámlázásra kerülnek, és azokat egy összegben meg kell fizetni.

Amennyiben az átadó szolgáltató a hordozási igényt elutasította, 6 munkanapon belül értesítjük a számhordozást kezdeményező személyt.

Amint a számhordozás feltételei teljesülnek, a hordozást újraindíthatod honlapunkon vagy üzleteinkben. Ha az utóbbi megoldást választod, időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!