Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?
A személyesen, üzletben kezdeményezett számhordozás az igény bejelentésétől számított 2 munkanap alatt valósul meg, az online számhordozás hosszabb lehet.
Ha ezen idő elteltével sem tudsz telefonálni, kérjük, az átadó szolgáltatót felkeresve, ellenőrizd az alábbiakat:
- egyeznek-e az elő- és számlafizetői adatok,
- egyértelműen azonosíthatóak-e az előfizetői adatok (nem lehetnek elírások az adatokban),
- nincs-e 30 napon túli számlatartozásod.
A számhordozás teljesülésekor a kedvezményes készülékvásárláshoz kapcsolódó hűség, részletfizetés, vagy érvényben lévő keret-megállapodáshoz kapcsolódó kötbérek az átadó szolgáltató által kiszámlázásra kerülnek, és azokat egy összegben meg kell fizetni.
Amennyiben az átadó szolgáltató a hordozási igényt elutasította, 6 munkanapon belül értesítjük a számhordozást kezdeményező személyt.
Amint a számhordozás feltételei teljesülnek, a hordozást újraindíthatod honlapunkon vagy üzleteinkben. Ha az utóbbi megoldást választod, időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!