GYAKORI KÉRDÉSEK

Mobil előfizetésem megszüntetése után hogyan tudom kifizetni az utolsó havi számlámat?

A megszüntetést követően aktív Díjnet regisztráció esetén elektronikus úton küldünk számlaértesítőt.
A Díjnet felületén ezt követően megtekintheted, és eseti bankkártyás fizetéssel kiegyenlítheted a legutolsó havi számlát.

Ha csak az Elektronikus számla szolgáltatásra regisztráltál, de a Díjnet oldalán nem, akkor legutolsó havi számládat postai úton továbbítjuk a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre, melyben a fizetendő összeg is szerepel.

Legegyszerűbben banki átutalással rendezheted a számlát. Ebben az esetben az alábbi számlaszámaink egyikére kezdeményezheted az átutalást:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)

Kérjük, hogy a gyors és hatékony könyveléshez az átutalás közleményében tüntesd fel:

  • a számla sorszámát, (törlesztő részlet fizetés esetén a kapcsolódó vásárlási számla sorszámát),
  • illetve a "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t.

Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!