Mi a teendőm, ha a feltöltött összeg nem jelent meg Domino egyenlegemen, ám a bankszámlám egyenlegéből levonták azt?
Ha az összeg nem érkezett meg egyenlegedre, annak több oka is lehet. Ilyen például a rendelkezésre álló időkeret túllépése, telefonszám téves megadása, folyamat megszakadása, stb.
Annak érdekében, hogy vizsgálatot indíthassunk, az alábbi adatokat ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak:
- feltöltés összege,
- feltöltés ideje: dátum, óra/perc is,
- a fizetésnél felhasznált bankkártya utolsó 4 karaktere,
- 6 jegyű authorizációs szám,
- a telefonszám, amelyre a feltöltést indítottad,
- a 8 jegyű Domino azonosító szám.
Ha a kivizsgálás során technikai hibát állapítunk meg, akkor sikeres tranzakciónál az összeg visszaterheltetési igényét elindítjuk a bank felé. Az igény indításának dátumától az OTP-nek 5-30 napja van a tényleges pénzügyi rendezésre, mely arra bankszámlaszámra történik, amiről tranzakciót indítottad.
Amennyiben az ellenőrzés során azt állapítottuk meg, hogy egy másik telefonszámra érkezett a feltöltés, akkor sajnos az összeg visszatöltésére, visszautalására nincs lehetőségünk.
A feltöltés jóváhagyása előtt a feltöltést végző személynek mindenképpen fontos ellenőriznie a feltölteni kívánt telefonszámot, mert a helytelenül bevitt adatok kiszűrésére nincs lehetőség.
Elektronikus feltöltés esetén a feltöltött telefonszámra mindig küldünk értesítést.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!