Miért nem tudom mobiltelefonomról igénybe venni a Mobilvásárlást?
Amennyiben a havi számla terhére, utólagos fizetéssel veszed igénybe a Mobilvásárlás szolgáltatást, a havi limit maximális értéke:
- alapesetben bruttó 20 000 Ft,
- Arany kedvezményjogosultság esetén bruttó 30 000 Ft,
- Platina kedvezményjogosultságnál pedig bruttó 50 000 Ft.
A limit összegeket nem lehet módosítani.
A Mobil S 2017 díjcsomag + Költségkontroll opcióhoz, illetve Domino előfizetéshez nem kapcsolódik Mobilvásárlási havi limit, ezért ebben az esetben kizárólag az előre feltöltött univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz fizikai termékeket.
Ha a vásárláshoz szükséges összeg nem érhető el az egyenlegeden, a tranzakció sikertelen lesz. Vásárlásra is fordítható egyenlegedről a Telekom alkalmazásban és a online ügyfélszolgálatunkon informálódhatsz.
Egyenlegedet egyszerűen és könnyedén feltöltheted:
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással,
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
- bankautomatáknál,
- internet- és telebankon keresztül,
-
SMS-ben.
A Mobilvásárláshoz kapcsolódó további részleteket ide kattintva éred el.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!