GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem tudom mobiltelefonomról igénybe venni a Mobilvásárlást?

Amennyiben a havi számla terhére, utólagos fizetéssel veszed igénybe a Mobilvásárlás szolgáltatást, a havi limit maximális értéke:

  • alapesetben bruttó 20 000 Ft,
  • Arany kedvezményjogosultság esetén bruttó 30 000 Ft,
  • Platina kedvezményjogosultságnál pedig bruttó 50 000 Ft.

A limit összegeket nem lehet módosítani.

A Mobil S 2017 díjcsomag + Költségkontroll opcióhoz, illetve Domino előfizetéshez nem kapcsolódik Mobilvásárlási havi limit, ezért ebben az esetben kizárólag az előre feltöltött univerzális egyenleged terhére vásárolhatsz fizikai termékeket.

Ha a vásárláshoz szükséges összeg nem érhető el az egyenlegeden, a tranzakció sikertelen lesz. Vásárlásra is fordítható egyenlegedről a *102# kód és a hívásindító gomb billentyűkombinációval informálódhatsz.

Egyenlegedet egyszerűen és könnyedén feltöltheted:

A Mobilvásárláshoz kapcsolódó további részleteket ide kattintva éred el.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!