2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudok hívást indítani és fogadni az online vásárlás alkalmával kapott SIM-kártyámmal. Mi a teendőm?

A kiszállított havi díjas SIM-kártya új készülékvásárlás és készülékcsere esetén is inaktív állapotú (biztonsági okokból), ami azt jelenti, hogy a SIM-kártyáról hívásindítás, hívásfogadás nem lehetséges.

Az új előfizetéshez biztosított SIM-kártyát az átvételt igazoló összesítő bizonylat visszaérkezését követően automatikusan aktiváljuk.

Ha ennél korábbi időpontban szeretnéd a kártyát aktiválni, akkor:

  • Havi díjas előfizetés esetén, a +36 (30) 930-3030 vagy +36 (1) 265-9090 hívószámokon elérhető munkatársaink - azonosítást követően - aktiválják SIM-kártyádat. A telefonszámok munkanapokon 8:00-tól 18:00 óráig érhetőek el.
  • Domino hang SIM-kártyák esetében, a hálózatra történt feljelentkezés után a mobiltelefonról már tudsz is hívást indítani, fogadni, a Domino SIM-kártyák aktiválása automatikusan történik.

Meglévő előfizetésedhez vásárolt készülék esetén is biztosítunk számodra új, univerzális méretű SIM-kártyát, melyet üzletünkben vehetsz át.

Amennyiben havi díjas kártyád esetén az aktiválást követően is fennáll a probléma, javasoljuk, hogy a 1414 telefonszámunkon vagy e-mailben a Készülék és műszaki beállítások/SIM-kártya kategóriát választva fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!