Hogyan tilthatom le a készüléket és a SIM-kártyát, lopás vagy eltűnés esetén?
Készülék letiltása, készülékbiztosítás - kárrendezés
A készülék letiltására csak írásban, vagy személyesen Telekom üzleteinkben van mód a tulajdonos saját kezű aláírásával ellátott kérése alapján, a 15 jegyű IMEI szám (Dual SIM-es készülék esetén mindkét IMEI szám), és a letiltás okának feltüntetése mellett. A készülék letiltása 1 munkanapon belül történik meg.
A személyes ügyintézéshez honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.
Ha a letiltást levélben kéred, ezt az alábbi elérhetőségek egyikére továbbíthatod:
- email-ben, szkennelt csatolmányként elküldve az előfizető saját kézjegyével ellátott levelet,
- faxon a +36 (1) 265-9511 számra.
Külföldről a készülék letiltását szintén e-mailben vagy faxon kérheted. Lopás esetén a helyi rendőrségen szükséges a feljelentést megtenned.
Eltulajdonítás esetén a rendőrségi feljelentés után a hatóság teszi meg a további szükséges lépéseket, Társaságunk semmilyen információt nem tud kiadni a készülék állapotáról.
Amennyiben rendelkezel készülékbiztosítással, a kárrendezés folyamatáról ide kattintva tájékozódhatsz.
Kártyaletiltás és SIM-kártya pótlása annak elvesztése, illetve eltulajdonítása miatt
Amennyiben havi díjas előfizetéssel rendelkezel, a SIM-kártya felfüggesztését leggyorsabban telefonon kérheted.
Ehhez egy másik készülékről hívd fel a 1414-es telefonszámunkat (Hogyan kommunikáljak Vandával?).
Külföldről a havi díjas SIM-kártya letiltását leggyorsabban a +36 (1) 265-9210 vezetékes telefonszámunkon kezdeményezheted.
Emellett e-mail küldéssel is kérheted a tiltást, melyhez kérjük, csatold az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igényt is.
A havi díjas SIM-kártya pótlását az előfizető személyesen kérheti üzleteinkben.
A SIM-kártya pótlás egyszeri díja lopás illetve feltételezett eltűnés esetén bruttó 4500 Ft/SIM/alkalom. A felfüggesztés havi díja (amelyet időarányosan számlázunk, és függ a díjcsomagod típusától) aktuális havi díjas díjszabásunkban található.
Domino SIM-kártya letiltására csak kártyapótlással együtt van mód (külön letiltás nem kérhető), szintén üzleteinkben, melynek díja aktuális Domino díjszabásunkban található. A kártyapótlás után a hívószám, és a korábbi SIM-kártyán meglévő egyenleg, szolgáltatás, és díjcsomag is megmarad.
A kártya pótlását kizárólag az előfizető személyesen kérheti. A gyors ügyintézéshez honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!