GYAKORI KÉRDÉSEK

A havi számlám kivételesen jóval magasabb lett az eddigieknél. Nem tudom online befizetni, mi a teendőm?

Ha az adott számla bruttó értéke meghaladja a 100 000 Ft-ot, akkor ennek befizetése az online ügyfélszolgálatunkon nem lehetséges.

A legegyszerűbben Telekom alkalmazással, vagy eseti átutalással rendezheted a díjat, akár külföldről is, az alábbi számlaszámok egyikére:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)

Kérjük, hogy a gyors és hatékony könyveléshez az átutalás közleményében tüntesd fel:

  • a számla sorszámát (minden más megjegyzés nélkül),
  • illetve a "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t.

Javasoljuk, hogy az utalás előtt ellenőrizd a bankszámlaszámodhoz beállított napi átutalási limit összegét is, szükség esetén gondoskodj annak megemeléséről is.

A Telekom alkalmazást letöltheted:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!