2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?

A Telekom Alkalmazásban bárhol, bármikor megtekintheted forgalmad. A bejelentkezés után megjelenő "Áttekintés" oldalon válaszd ki és érintsd meg az adott előfizetést,  majd a megjelenő oldalon tekintheted meg a részletes adat, hang és SMS/MMS forgalmadat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg a felhasználható adatforgalmad:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A forgalmi adatok megtekintéséhez ide kattintva találsz részletes segítséget.


Aktuális és lezárt havi SMS, illetve adatforgalmadat, aktuális roaming adategyenlegedet díjmentesen kérdezheted le honlapunk online ügyfélszolgálatán is:

  • bejelentkezés után - az "Áttekintés" menüpontban, a kérdéses előfizetés "Felhasználható adat" felirata alatt. A "Beállítások" linkre kattintva megtekintheted  az adott előfizetés aktuális beszédforgalmi valamint SMS/MMS egyenlegét, illetve a belföldi és EU-s adatforgalmi egyenlegét is.

Az aktuális havi forgalmat nettó értékben, a díjcsomag-, és a választott kiegészítő szolgáltatás-kedvezmények nélkül láthatod, a rendszerünkbe már beérkezett és feldolgozott adatok alapján, melyeket kb. 6 óránként frissítünk.
A díjcsomag, illetve az egyéb választott szolgáltatás(ok) szerinti kedvezményeket, jóváírásokat minden esetben a hó végi számlazárásnál érvényesítjük, azok az online ügyfélszolgálaton nem jelennek meg.

A felsoroltakon túl az ott feltüntetett összeg nem tartalmazza az előre feltöltött egyenleg terhére bonyolított tranzakciókat (viszont a havi számla terhére bonyolított forgalmat igen).

További tudnivalókat a lekérdezett adatokról ide kattintva találhatsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!