Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?
A Telekom Alkalmazásban bárhol, bármikor megtekintheted forgalmad. A bejelentkezés után megjelenő "Áttekintés" oldalon válaszd ki és érintsd meg az adott előfizetést, majd a megjelenő "Szolgáltatások" oldalon tekintheted meg a részletes adat, hang és SMS/MMS forgalmadat.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg a felhasználható adatforgalmad:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Aktuális és lezárt havi SMS, illetve adatforgalmadat, aktuális roaming adategyenlegedet díjmentesen kérdezheted le honlapunk online ügyfélszolgálatán is:
- bejelentkezés után - az "Áttekintés" menüpontban, a kérdéses előfizetés "Felhasználható adat" felirata alatt. A "Beállítások" linkre kattintva megtekintheted az adott előfizetés aktuális beszédforgalmi valamint SMS/MMS egyenlegét, illetve a belföldi és EU-s adatforgalmi egyenlegét is.
Az aktuális havi forgalmat nettó értékben, a díjcsomag-, és a választott kiegészítő szolgáltatás-kedvezmények nélkül láthatod, a rendszerünkbe már beérkezett és feldolgozott adatok alapján, melyeket kb. 6 óránként frissítünk.
A díjcsomag, illetve az egyéb választott szolgáltatás(ok) szerinti kedvezményeket, jóváírásokat minden esetben a hó végi számlazárásnál érvényesítjük, azok az online ügyfélszolgálaton nem jelennek meg.
A felsoroltakon túl az ott feltüntetett összeg nem tartalmazza az előre feltöltött egyenleg terhére bonyolított tranzakciókat (viszont a havi számla terhére bonyolított forgalmat igen).
További tudnivalókat a lekérdezett adatokról ide kattintva találhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!