2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem kaptam visszaigazoló SMS-t az e-matrica, illetve Mobilparkolás szolgáltatás megvásárlását követően. Használhatom így is a szolgáltatást?

A vásárlás sikerességét visszaigazoló SMS kézbesítése nélkül ne hajts fel az autópálya díjköteles szakaszára, mert az pótdíj kiszabását vonhatja maga után. Ilyenkor a használati díjat mindenképpen más módon kell rendezned.

A fenti információ vonatkozik arra az esetre is, ha a Mobilparkolás szolgáltatást szeretnéd igénybe venni: mindig meg kell várnod a visszaigazoló SMS-t, anélkül nem érvényes a parkolás! Ha nem kaptál SMS-t, a parkolási díjat más módon kell kiegyenlítened.

Utoljára frissítve: 2022. július 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!