GYAKORI KÉRDÉSEK

Szeretném lemondani a havi díjas mobil előfizetésemet, de hívószámomat tovább használnám Domino kártyával. Van-e erre lehetőségem?

Abban az esetben, ha a hívószámodat továbbra is meg szeretnéd tartani, akkor előfizetőként személyesen, üzleteinkben kezdeményezheted a Domino feltöltőkártyás előfizetésre történő átváltást. A mobilszámod megtartása mellett havi díjas előfizetésed ilyenkor megszűnik, emiatt a módosítást más személy még meghatalmazással sem intézheti.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A váltás minden esetben SIM-kártya cserével jár. A Domino Fix SIM-kártya díja bruttó 1990 Ft, mely 80 perc belföldi lebeszélhetőséget, 1 GB mobilinternet használatot biztosít, 366 nap rendelkezésre állási idő mellett.

Érvényes határozott idejű szerződés esetén a szerződés felmondása, illetve Domino előfizetésre történő átváltása csak a vonatkozó, határozott idejű szerződés szerinti készülék és/vagy tarifakötbér megfizetése mellett lehetséges.

További fontos információk az átváltással kapcsolatban:

  • az esetlegesen fennmaradt tartozást az üzletben szükséges rendezned, illetve a számlazárást követően kipostázzuk az átváltás előtti időszakra vonatkozó, utolsó havi/törthavi számlát,
  • az átváltáskor a Kapcsolat Programban megszerzett kiemeltségi szinted megszűnik,
  • a Hangposta üzeneteid törlődnek,
  • amennyiben előre töltöttél fel egy bizonyos forintösszeget egyenlegre, akkor a még meglévő keretedet érdemes a váltás előtt elhasználnod, mert a váltás során ezek automatikusan törlődnek,
  • egyes szolgáltatások használata megváltozik, bizonyos szolgáltatásokat, kedvezményeket nem vehetsz igénybe Domino előfizetőként,
  • új díjcsomagod a Domino Fix lesz,
  • a 30 napon belül nincs lehetőséged visszaváltani - ha mégis visszaváltanál havi díjas előfizetésre, akkor arra leghamarabb a módosítástól számított 30 nap eltelte után van lehetőséged,
  • Magánszemélyek - egyéni előfizetők - legfeljebb 10 db Domino előfizetéssel rendelkezhetnek.

Fontos információ Családi mobil opciót használó előfizetőknek:

A Családi mobil opció csoportba minimum 2, maximum 5 Telekom mobil előfizetést vonhatsz be, melyek közül legalább kettőnek azonos előfizetői néven és közös havi számlán megjelenő havi díjas előfizetésnek kell lennie. Az összesen 5 hívószám közül legfeljebb 3 lehet Domino előfizetés is, Domino mobilszámok esetén nem feltétel az ügyfél azonossága.

  • amennyiben a kedvezményt igénybe vevő előfizető hívószámot változtat, de továbbra is Telekomos előfizető marad, az új hívószámot újra be kell vonni a Családi mobil opció csoportba,
  • ha megszűnik a minimum két havi díjas előfizetés egyike, például valamelyik lemondásra kerül, akkor a csoport felbomlik, és az összes tag elveszíti a kedvezményt,
  • SIM-kártya csere esetén a családi kedvezmény változatlanul az új SIM használatával, a korábbi csoport beállítással együtt továbbra is él,
  • egy telefonszám egyszerre csak egy Családi csoport tagja lehet.

Ha az előfizetésedhez határozott idejű szerződés (hűségidő) is kapcsolódik, akkor az átváltás csak a szerződés szerinti kötbér megfizetése mellett lehetséges. A kötbér pontos összegéről legegyszerűbben e-mailben tájékozódhatsz, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény elküldésével.

Utoljára frissítve: 2019. június 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!