GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kapok értesítést a kiszállításról, ha online előrendelek egy mobilkészüléket?

  • Ha meglévő havi díjas előfizetésedhez rendelsz elő telefont:

Ahogy az adott eszköz megérkezik hozzánk, rendelésed automatikusan elindul. A rendelés státuszának változásairól e-mailben, vagy kérésedre az előrendelési folyamat során megadott mobilszámra küldünk SMS-t. Külön telefonos egyeztetésre nem kerül sor. Rendelésed állapotának változásairól online, a Telekom előfizetéseim menüben, a Rendelések, készletértesítő menüpontban is tájékozódhatsz.

  • Ha új havi díjas előfizetéssel, vagy Domino készülékcsomagban rendelted:

A készlet megérkezését követően 1-2 napon belül telefonon felvesszük Veled a kapcsolatot adategyeztetés céljából. Emellett, havi díjas előfizetésnél a fizetőképességi vizsgálatot is elvégezzük. Ha ez sikeresen megtörténik, akkor a rendelés állapotváltozásairól a fentiek szerint e-mail, vagy SMS értesítést küldünk, így mindig tudni fogod, hol tart a vásárlás folyamata.

A sikeres információáramlás érdekében javasoljuk, folyamatosan figyeld e-mail postafiókod. Vásárlásod folyamatát ezen felül online ügyfélszolgálatunkon, a jelszavas belépés után is nyomon követheted a "Rendelések" menüpontban.

Ha nem kaptál értesítést, kérjük hívd a 1414 telefonszámunkat.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!