GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetem a meglévő hívószámom titkosítását?

A hívószám titkosítását díjmentesen kérheted, az alábbiak szerint:

Havi díjas előfizetés esetén:

  • Telekom alkalmazásban (érintsd meg az érintett előfizetést, majd a "Szolgáltatások" oldalon a "+" ikont, utána a "Bekapcsolható egyéb szolgáltatások" felirat megérintését követően aktiváld a "Titkos szám" szolgáltatást),
  • online ügyfélszolgálatunkon: jelszavas bejelentkezés után a "Beállítások/Személyes adatok" menüpont "Számlafizetői és előfizetői adatok" részében a "Titkosítás beállításai" linkre kattintva,
  • SMS-ben: +TITKOSSZÁM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavad kell beírnod,
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# hívásindítás / Szolgáltatások és biztonság / Tiltás és biztonság / Biztonság / Titkos szám,
  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, valamint
  • további elérhetőségeinken.

Domino előfizetés esetén:

A titkosítás a Belföldi tudakozóban körülbelül 1,5 - 2 óra múlva lép életbe.
 
Új szerződéskötés esetén a titkosítást rögtön a vásárlás alkalmával online ügyfélszolgálatunkon állíthatod be, vagy személyesen, üzleteinkben kérheted.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. október 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!