Hogyan kérhetem a meglévő hívószámom titkosítását?
A hívószám titkosítását díjmentesen kérheted, az alábbiak szerint:
Havi díjas előfizetés esetén:
-
Telekom alkalmazásban (érintsd meg az érintett előfizetést, majd a jobb oldalon a "+ Kiegészítő szolgáltatás" csempét, utána a "Egyéb szolgáltatások" alatt az "Egyszeri" felirat megérintését követően aktiváld a "Titkos szám" szolgáltatást),
- online ügyfélszolgálatunkon: jelszavas bejelentkezés után a "Beállítások/Személyes adatok" menüpont "Számlafizetői és előfizetői adatok" részében a "Titkosítás beállításai" linkre kattintva,
-
SMS-ben: +TITKOSSZÁM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavad kell beírnod,
- USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# hívásindítás / Szolgáltatások és biztonság / Tiltás és biztonság / Biztonság / Titkos szám,
- e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, valamint
-
további elérhetőségeinken.
Domino előfizetés esetén:
-
e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, valamint
-
további elérhetőségeink egyikén.
A titkosítás a Belföldi tudakozóban körülbelül 1,5 - 2 óra múlva lép életbe.
Új szerződéskötés esetén a titkosítást rögtön a vásárlás alkalmával online ügyfélszolgálatunkon állíthatod be, vagy személyesen, üzleteinkben kérheted.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!