2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetem a meglévő mobil hívószámom titkosítását és a titkosítás feloldását?

A hívószám titkosítását díjmentesen kérheted, az alábbiak szerint:

Havi díjas előfizetés esetén:

  • Telekom alkalmazásban (érintsd meg az érintett előfizetést, majd a jobb oldalon a "+ Kiegészítő szolgáltatás" csempét, utána a "Egyéb szolgáltatások" alatt az "Egyszeri" felirat megérintését követően aktiváld a "Titkos szám" szolgáltatást),
  • online ügyfélszolgálatunkon: jelszavas bejelentkezés után a "Áttekintés" menüpontban válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre. A következő oldalon válaszd a "További beállítások"-at, majd a "Biztonság" részben kapcsold be a "Titkos szám"-ot.
  • SMS-ben: +TITKOSSZÁM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavad kell beírnod,
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# hívásindítás / Szolgáltatások és biztonság / Tiltás és biztonság / Biztonság / Titkos szám,
  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, valamint
  • további elérhetőségeinken.

Domino előfizetés esetén:

A titkosítás a Belföldi tudakozóban körülbelül 1,5 - 2 óra múlva lép életbe.

Új szerződéskötés esetén a titkosítást rögtön a vásárlás alkalmával online ügyfélszolgálatunkon állíthatod be, vagy személyesen, üzleteinkben kérheted.

A titkosítás feloldását, hogy telefonszámod megjelenjen a Tudakozóban - az alábbi módon kezdeményezheted:

Havi díjas előfizetés esetén:

  • Telekom alkalmazásban - válaszd ki az érintett előfizetést, utána érintsd meg a "+" ikont, majd az Aktív szolgáltatások menüpontokban kapcsolhatod ki a titkosítást.
  • az online ügyfélszolgálatunkon:  jelszavas bejelentkezés után a "Áttekintés" menüpontban válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre. A következő oldalon válaszd a "További beállítások"-at, majd a "Biztonság" részben kapcsold ki a "Titkos szám"-ot.
  • SMS-ben, a -TITKOSSZAM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavadat szükséges megadnod;
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111#/ Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/Biztonság/Titkos szám menüben.

Domino előfizetésnél:

  • Jelszó ellenében a 1414-es telefonszámunkon vagy személyesen üzleteinkben.
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben az adataid Tudakozóban történő megjelenését választod,az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. 146. §-a alapján a MagyarTelekom Nyrt. köteles az adataid a velünk szerződött, tudakozó szolgáltatástnyújtó partnereknek átadni.
  • A Tudakozóban - melyet honlapunkon könnyen megtalálsz - a Blue mobile számok a Domino számoknak megfelelően jelennek meg.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézdügyeidet bárhol, bármikor:

- az AppStore-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a GooglePlay-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. május 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!