2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Online vásárlás során kérhetem a lakóhelyemtől eltérő, másik címre a mobilkészülék kiszállítását?

Amennyiben az egyszer használatos jelszóval belépsz online ügyfélszolgálatunkra, és kedvezményes áron szeretnél készüléket vásárolni, akkor a rendelés folyamata során, bármilyen belföldi címre kérheted a készüléket.

A rendelés véglegesítése előtt, a Fizetési és szállítási adatok oldalon, a szállítási cím sorában a "Más címre kérem" opciót kell bepipálnod, majd meg kell adnod az új címet. Nagyon fontos azonban, hogy a terméket kizárólag a szerződő fél (azaz az előfizető) veheti át.


Fontos!

Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre az online megrendelések a szokásosnál hosszabb időn belül és megváltozott feltételekkel teljesíthetőek.

  • Kizárólag futáros vagy Pick Pack Pontos kiszállítási mód választható.
  • Biztonsági okokból a megrendelt eszközök átvételéhez meghatalmazást továbbra sem tudunk elfogadni.

Utoljára frissítve: 2022. július 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!