GYAKORI KÉRDÉSEK

A vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?

Igen, a havi díjas készülékbiztosítás megkötésére üzleteinkben van lehetőséged. Továbbá telefonos vásárlásnál is nyilatkozhatsz a készülékbiztosítás kötésére vonatkozó szándékodról, melyet rögzítünk a megrendelésedhez.

Ha a vásárlás során nem igényeltél készülékbiztosítást, azt a szerződés megkötésétől számított 60 napon belül még pótolhatod.

Ehhez foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

Az ügyintézéskor fel kell mutatnod a sérülésmentes eszközt és a vásárlást igazoló számlát.

Domino készülékcsomagokra, illetve SIM-kártya nélkül vásárolt mobiltelefonokra a biztosítás nem elérhető.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!