A vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?
Igen, a havi díjas készülékbiztosítás megkötésére üzleteinkben van lehetőséged.
Ha a vásárlás során nem igényeltél készülékbiztosítást, azt a szerződés megkötésétől számított 365 napon belül még pótolhatod.
Ehhez foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
Az ügyintézéskor fel kell mutatnod a sérülésmentes eszközt és a vásárlást igazoló számlát.
Domino készülékcsomagokra, illetve SIM-kártya nélkül vásárolt mobiltelefonokra a biztosítás nem elérhető.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!