GYAKORI KÉRDÉSEK

Egészségbiztosításom van. Mit kell tudnom a kártérítésről?

A kárrendezést minden esetben partnerünk, az UNION Biztosító intézi ügyfeleinkkel.

A bekövetkezett biztosítási eseményt haladéktalanul, írásban be kell jelenteni a biztosító címére, az Életbiztosítási Igazgatóságra.

A bejelentéshez szükséges nyomtatvány – Igénylőlap csoportos egészségbiztosítás szolgáltatáshoz (kárbejelentő) nyomtatványt, mely letölthető az UNION Biztosító honlapjáról, vagy kérés esetén az UNION Biztosító +36 1 4864343 számon elérhető ügyfélszolgálata postán küldi ki ügyfeleink számára.

A bejelentéssel egyidejűleg az alábbi dokumentumokat kell csatolni, amelyek a jogosultság, továbbá a biztosítási esemény és a szolgáltatás megállapításához szükségesek:

  • lakcímkártya és személyi igazolvány másolata,
  • első szakorvosi ellátásról szóló orvosi igazolás,
  • kórházi zárójelentés,
  • rendőrségi jegyzőkönyv, amennyiben történt rendőrségi intézkedés.

A biztosító a szolgáltatását valamennyi szükséges irat beérkezését követő 15 napon belül teljesíti. A szükséges dokumentumok beszerzésének és eljuttatásának költségei a biztosítottat terhelik.

A biztosítási összeg felvételére a biztosított személy jogosult - Egyéni Egészségbiztosítási csomag esetén maga a szerződő fél, Családi Egészségbiztosítás esetén pedig az a biztosított, akivel a biztosítási esemény történt. Kiskorú biztosított esetén annak törvényes képviselője jogosult a biztosító szolgáltatásának felvételére.

Utoljára frissítve: 2019. április 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!