GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan rendelhetem meg a Telekom Egészségbiztosítást?

Magyar Telekom lakossági, havi díjas ügyfélként jogosult vagy a Telekom Egészségbiztosításra, amennyiben nincs rendezetlen díjtartozásod.

Ha telefonon munkatársunk már megkeresett a Telekom Egészségbiztosítással kapcsolatban, és  jelezted az erre vonatkozó igényed, akkor nincs már semmi teendőd, ezen nyilatkozatod alapján biztosításod életbe lép.

Egyéb esetben a belföldi hálózatokból elérhető, és ingyenesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számunkon jelezheted a Telekom Egészségbiztosításra vonatkozó igényed.

A Telekom Egészségbiztosítás az erre vonatkozó igény rögzítését követő napon (ennek pontos dátumát a szerződés-kiegészítéshez mellékelt Fedezeti tájékoztatón találod meg, melyet postai úton küldünk ki), de legkésőbb az igénylésre vonatkozó telefonos nyilatkozatodat követő 5. munkanapon lép életbe.
Ezt követően azonosításához szükséges adataid (név, cím, telefonszám, ügyfélszám) átadásra kerülnek a szolgáltatást nyújtó UNION Biztosító részére.

A Telekom Egészségbiztosítást emellett kényelmesen megkötheted üzleteink valamelyikében, melyek listájáról ezen a linken tájékozódhatsz. A sikeres kereséshez a helyszín megadása után, a legördülő menüben válaszd a „Mivel kapcsolatban érdeklődsz? - Mobilszolgáltatások” opciót, illetve pipáld be a „Mit szeretnél elintézni? – Értékesítés mezőt.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és foglalj időpontot üzleteinkbe:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!