Hogyan kaphatok igazolást a havi számlám befizetéséről?
Elektronikus számla:
Ha online ügyfélszolgálatunkon, Telekom alkalmazásunkban vagy a Díjneten kezeled és rendezed a számlát, akkor a sikeres fizetésről minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címedre.
Emellett online ügyfélszolgálatunkon az elektronikus számlákat 5 évre visszamenőleg tekintheted meg.
Az elektronikus számlához bármikor díjmentesen hozzáférhetsz, azt bármilyen adathordozóra (pl. pendrive) mentheted, hivatalos ügyek (pl. banki vagy adóügyek) intézésekor bemutathatod. A dokumentumok mentése mellett, saját felhasználásra továbbra is kinyomtathatod, lefűzheted az elektronikus számláidat.
Csoportos beszedési megbízás esetén:
Bankszámlád terhelése a fizetési határidő napján történik meg. A banki tranzakciókról számlavezető bankodnál kérhetsz értesítést. Csoportos beszedési megbízás mellett is igényelheted az Elektronikus számla szolgáltatásunkat, így számláid és befizetéseid alakulását a fentiek szerint, online ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheted.
Ha még csekken fizetsz:
Az összeg beérkezési ideje akár 4-5 munkanap is lehet, a könyvelés ilyenkor is automatikus, melyről külön visszajelzést nem küldünk.
Személyes befizetés esetén:
A kijelölt postákon befizetett összegek azonnal megjelennek rendszereinkben. A kapott bevételi pénztárbizonylatot online ügyfélszolgálatunkon, a jelszavas belépés után a Dokumentumok menüpontban éred el.
Ha több hónap befizetéseit szeretnéd visszamenőleg látni, akkor igényelhetsz egyenlegközlőt.
Az egyenlegközlő tartalmazza az adott folyószámlán, a folyószámla létrehozásának időpontjától keletkezett számlák (kiegyenlített és ki nem egyenlített egyaránt) és befizetések összességét.
A dokumentumot az előfizető igényelheti, legegyszerűbben e-mailben, Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát kiválasztva, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával. Az egyenlegközlőt postai úton, díjmentesen küldjük ki a számlaküldési címre.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!