GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kaphatok igazolást a havi számlám befizetéséről?

Elektronikus számla:

Ha online ügyfélszolgálatunkon, Telekom alkalmazásunkban vagy a Díjneten kezeled és rendezed a számlát, akkor a sikeres fizetésről minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címedre.
Emellett online ügyfélszolgálatunkon az elektronikus számlákat 5 évre visszamenőleg tekintheted meg.
Az elektronikus számlához bármikor díjmentesen hozzáférhetsz, azt bármilyen adathordozóra (CD, pendrive stb.) mentheted, hivatalos ügyek (pl. banki vagy adóügyek) intézésekor bemutathatod. A dokumentumok mentése mellett, saját felhasználásra továbbra is kinyomtathatod, lefűzheted az elektronikus számláidat. 

Csoportos beszedési megbízás esetén:

Bankszámlád terhelése a fizetési határidő napján történik meg. A banki tranzakciókról számlavezető bankodnál kérhetsz értesítést. Csoportos beszedési megbízás mellett is igényelheted az Elektronikus számla szolgáltatásunkat, így számláid és befizetéseid alakulását a fentiek szerint, online ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheted.

Ha még csekken fizetsz:

Az összeg beérkezési ideje akár 4-5 munkanap is lehet, a könyvelés ilyenkor is automatikus, melyről külön visszajelzést nem küldünk.

Személyes befizetés esetén:

A kijelölt postákon befizetett összegek azonnal megjelennek rendszereinkben. A kapott bevételi pénztárbizonylatot online ügyfélszolgálatunkon, a jelszavas belépés után a Dokumentumok menüpontban éred el.


Ha több hónap befizetéseit szeretnéd visszamenőleg látni, akkor igényelhetsz egyenlegközlőt.

Az egyenlegközlő tartalmazza az adott folyószámlán, a folyószámla létrehozásának időpontjától keletkezett számlák (kiegyenlített és ki nem egyenlített egyaránt) és befizetések összességét.
A dokumentumot az előfizető igényelheti, legegyszerűbben e-mailben, Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát kiválasztva, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával. Az egyenlegközlőt postai úton, díjmentesen küldjük ki a számlaküldési címre.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) és

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. december 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!