Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom beállítani t-email.hu végződésű e-mail címemet mobil készülékemen?

Készüléked menürendszerében az alábbi paramétereket kell beállítanod t-email.hu végződésű e-mail fiókod eléréséhez:

Fiók beállítás:

  • Kapcsolódási profil neve: Telekom Net
  • E-mail fiók neve: felhasznalonev@t-email.hu
  • Felhasználónév: felhasznalonev@t-email.hu
  • Jelszó: Jelszó
  • Biztonságos jelszó hitelesítés ("SPA"): Nem

Szerver beállítások:

  • Bejövő szerver címe: mail.t-email.hu
  • Bejövő szerver port: 143(IMAP)/110(POP) - (Titkosítás típusa: Nincs)
  • Kimenő szerver címe: mail.t-email.hu
  • Kimenő szerver port: 25 - (Titkosítás típusa: Nincs)
  • Kimenő levelek hitelesítése szükséges @t-email.hu-s email cím és jelszó páros segítségével

A további, készülékbeállítási információkat ide kattintva érheted el, a típus kiválasztása után.

Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközök biztonságos használatáról itt olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2021. október 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!