Üzenetet kaptam a Telekomtól, hogy az SMS feladója visszahívást kért tőlem. Ez mit jelent?
Ez a Híváskérő szolgáltatásunk, mellyel a Domino előfizetők vagy a Mobil S 2017 díjcsomag + Költségkontroll opciót választó előfizetők visszahívást kérhetnek SMS-ben vagy nem fogadott hívás megjelenítésével, ha egyenlegük új hívás indítását már nem teszi lehetővé.
A Híváskérő szolgáltatás díjmentes, melyet automatikusan biztosítunk.
Az SMS csupán tájékoztató jellegű, és semmilyen kötelezettséget nem jelent a fogadó félre nézve. Ha szeretnéd, visszahívhatod az érintett számot, ám a hívás költsége a hívó felet, vagyis Téged terhel.
Amennyiben nem szeretnél a jövőben ilyen témában üzeneteket kapni, módosítási szándékodat legegyszerűbben a 1414 telefonszámunkon jelezheted. Kérésedre munkatársaink letiltják a híváskérő SMS-ek fogadását, így a továbbiakban már nem érkeznek ilyen típusú üzenetek a SIM-kártyádra.
További információ, hogy - egy adott számpárra vonatkozóan - napi 50 darab híváskérő SMS után automatikusan korlátozzuk a szolgáltatást.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!