Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?
A készülék megrendelése vagy átadása során nem kérünk Tőled közüzemi számlát, illetve munkáltatói igazolást, az azonosítást a megadott személyi igazolvány/vezetői engedély/útlevél száma alapján végezzük el.
A szerződéskötéshez szükséges dokumentumok listáját ide kattintva tekintheted meg.
Új havidíjas előfizetés vagy szolgáltatás rendelése esetén fizetőképességi vizsgálatot végzünk:
-
online, vagy
-
személyes vásárláskor a helyszínen, üzletünkben.
A fizetőképességi vizsgálat eredményétől függően mobil előleg fizetésének szükségességét állapíthatjuk meg, mely nem vész el, a havi számlákban jóváírásra kerül, azaz a havi számla összegét csökkenti. A mobil előleg részletekben nem fizethető, csak egy összegben, a szerződéskötés feltételeként.
A készülék részletekből az előleget levonni nem tudjuk, ezért kérjük, a készülék részletet (ha van) minden hónapban egyenlítsd ki.
A mobil előleg az előfizetői szerződéshez kapcsolódik, ezért abban az esetben is kérhetünk előleget, ha csak előfizetést választasz, vagy ahhoz kapcsolódóan 0 Ft-os kezdőrészlettel, illetve akár 0 Ft-ért vásárolsz készüléket.
Domino csomagot, előfizetés nélküli listaáras eszközt és tartozékot részletfizetéssel nem lehetséges vásárolni, ezért az ilyen esetekben nincs fizetőképességi vizsgálat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!