Részletfizetéssel szeretnék készüléket venni mobil/otthoni előfizetésemhez, hogyan alakulnak a részletfizetési feltételek?
A mobiltelefonok, tabletek, laptopok, TV-készülékek aktuálisan meghatározott körét (24 hónapos hűség esetén) az online áruházunkban meghatározott részletfizetési konstrukciókkal vásárolhatod meg. A részletfizetés vonatkozásában a Részletfizetési megállapodást kell elfogadnod.
Érdemes minél magasabb havi díjjal rendelkező díjcsomagot (pl. Mobil L vagy Mobil XL) választanod, mert ezáltal a készülékkedvezmény is több lehet.
Amennyiben már rendelkezel nálunk havi díjas előfizetéssel, a személyre szóló részletfizetési feltételeket a jelszavas belépés után online ügyfélszolgálatunkon tekintheted meg.
Részletfizetés esetén a havi részlet összege nem lehet több vagy kevesebb az általunk megállapítottnál.
Online vásárlás esetén a kezdőrészlet, és a fennmaradó részletek összege szerepel az adott készülék kiválasztó oldalon.
-
A vásárlást követően lehetőséged van arra, hogy egyszerre több részletet is befizess, vagy a részletfizetési konstrukció ellenére a készülék teljes árát egy összegben rendezd. Mindezt a leggyorsabban, és legegyszerűbben egyedi banki utalással teheted meg, a havi számládon szereplő bankszámlaszámra. A közlemény rovatban add meg a vásárlási számlán szereplő számlaszámot.
-
A részletfizetést érintő hónapok számának növelésére azonban nincs lehetőséged.
A részletek ütemezése: kezdőrészlet + 22 havi részlet.
Előfizetés nélküli konstrukcióban (listaár), illetve Domino csomagban a részletfizetés nem valósulhat meg.
Amennyiben weboldalunk nem ajánl fel számodra részletfizetési lehetőséget (pl. a meglévő előfizetésedhez), akkor az adott eszközt egy összegben tudod megrendelni.
Részletfizetés esetén a készülék áránál feltüntetett összegek csak az eszközre vonatkoznak, a havi díjra nem! Díjcsomag választása esetén úgy kell kalkulálnod, hogy a kijelölt csomag havi díja még hozzáadódik a havi készülék részlet összegéhez.
Tartozékok vásárlása részletfizetéssel:
A részletfizetéses tartozék vásárlás lehetőségét Telekom üzleteinkben biztosítjuk, ha:
- olyan otthoni előfizető vagy, aki minimum 6 hónapja előfizetőnk és a Kapcsolat programunk keretében az otthoni és mobil előfizetésed már össze van regisztrálva.
Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!