GYAKORI KÉRDÉSEK

Részletfizetéssel szeretnék készüléket venni mobil/otthoni előfizetésemhez, hogyan alakulnak a részletfizetési feltételek?

A mobiltelefonok, tabletek, laptopok, TV-készülékek aktuálisan meghatározott körét (24 hónapos hűség esetén) az online áruházunkban meghatározott részletfizetési konstrukciókkal vásárolhatod meg. A részletfizetés vonatkozásában a Részletfizetési megállapodást kell elfogadnod.

Érdemes minél magasabb havi díjjal rendelkező díjcsomagot (pl. Mobil L vagy Mobil XXL) választanod, mert ezáltal a készülékkedvezmény is több lehet.

Amennyiben már rendelkezel nálunk havi díjas előfizetéssel, a személyre szóló részletfizetési feltételeket a jelszavas belépés után online ügyfélszolgálatunkon tekintheted meg.

Részletfizetés esetén a havi részlet összege nem lehet több vagy kevesebb az általunk megállapítottnál.

Online vásárlás esetén a kezdőrészlet, és a fennmaradó részletek összege szerepel az adott készülék kiválasztó oldalon.

  • A vásárlást követően lehetőséged van arra, hogy egyszerre több részletet is befizess, vagy a részletfizetési konstrukció ellenére a készülék teljes árát egy összegben rendezd. Mindezt a leggyorsabban, és legegyszerűbben egyedi banki utalással teheted meg, a havi számládon szereplő bankszámlaszámra. A közlemény rovatban add meg a vásárlási számlán szereplő számlaszámot.
  • A részletfizetést érintő hónapok számának növelésére azonban nincs lehetőséged.

A részletek ütemezése: kezdőrészlet + 22 havi részlet.

Előfizetés nélküli konstrukcióban (listaár), illetve Domino csomagban a részletfizetés nem valósulhat meg.

Amennyiben weboldalunk nem ajánl fel számodra részletfizetési lehetőséget (pl. a meglévő előfizetésedhez), akkor az adott eszközt egy összegben tudod megrendelni.

Részletfizetés esetén a készülék áránál feltüntetett összegek csak az eszközre vonatkoznak, a havi díjra nem! Díjcsomag választása esetén úgy kell kalkulálnod, hogy a kijelölt csomag havi díja még hozzáadódik a havi készülék részlet összegéhez.

Tartozékok vásárlása részletfizetéssel

A részletfizetéses tartozék vásárlás lehetőségét Telekom üzleteinkben biztosítjuk, ha :

  • arany- vagy platina kiemeltségi szintű előfizetéssel rendelkező mobil ügyfél vagy, illetve
  • olyan otthoni előfizető vagy, aki minimum 6 hónapja előfizetőink, szintén arany- vagy platina kiemeltségi szinttel rendelkezel, és a Kapcsolat programunk keretében az otthoni és mobil előfizetésed már össze van regisztrálva.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. május 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!