Internet adatmennyiséget is tartalmazó díjcsomagot használok. Mikor van a havi forgalom, és az internet forgalom lezárása, számlázása?
Havi díjas előfizetéseknél (hang, mobilinternet, hang+internet csomagoknál is) a havi számlazárás naptári hónaphoz igazodik, vagyis a számlázási ciklus elsejétől a hónap végéig tart.
A számla kibocsátása a következő hónap első három napjában történik.
Amennyiben a díjcsomag internet szolgáltatást is tartalmaz, azoknál az internet használatra egyedi fordulónapokat határozunk meg. Ezek a fordulónapok biztosítják, hogy kiegyensúlyozott, stabil hálózati teljesítményt tapasztaljanak ügyfeleink. A fordulónap más napra történő módosítása technikai okok miatt nem lehetséges.
Az adatforgalom mérése minden ügyfél számára egyedileg, a meghatározott fordulónaptól fordulónapig tart, melyről SMS-ben küldünk értesítést ügyfeleinknek.
Az internet szolgáltatásban foglalt adatforgalmi keret felhasználása esetén további internetezésre úgy van lehetőséged, ha magasabb adatforgalmat tartalmazó internetre váltasz, vagy eseti adatbővítő opciót igényelsz, amit a fordulónapig használhatsz fel.
Az egyedi fordulónap szerinti havi adatforgalom mérésről ide kattintva olvashatsz további részleteket.
A fordulónapodat, illetve az adatforgalmad a Telekom alkalmazásban követheted a legegyszerűbben.
Töltsd le a Telekom alkalmazást:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Az alkalmazás használatához, illetve a fordulónap és adatforgalom megtekintéséhez ide kattintva találsz részletes segítséget.
A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk. Levélíráskor kérjük, válaszd a "Tájékoztatás/Aktuális egyenleg" kategóriákat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!