GYAKORI KÉRDÉSEK

Internet adatmennyiséget is tartalmazó díjcsomagot használok. Mikor van a havi forgalom, és az internet forgalom lezárása, számlázása?

Havi díjas előfizetéseknél (hang, mobilinternet, hang+internet csomagoknál is) a havi számlazárás naptári hónaphoz igazodik, vagyis  a számlázási ciklus elsejétől a hónap végéig tart.
A számla kibocsátása a következő hónap első három napjában történik.

Amennyiben a díjcsomag internet szolgáltatást is tartalmaz, azoknál az internet használatra egyedi fordulónapokat határozunk meg. Ezek a fordulónapok biztosítják, hogy kiegyensúlyozott, stabil hálózati teljesítményt tapasztaljanak ügyfeleink. A fordulónap más napra történő módosítása technikai okok miatt nem lehetséges.

Az adatforgalom mérése minden ügyfél számára egyedileg, a meghatározott fordulónaptól fordulónapig tart, melyről SMS-ben küldünk értesítést ügyfeleinknek.
Az internet szolgáltatásban foglalt adatforgalmi keret felhasználása esetén további internetezésre úgy van lehetőséged, ha magasabb adatforgalmat tartalmazó internetre váltasz, vagy eseti adatbővítő opciót igényelsz, amit a fordulónapig használhatsz fel.

Az egyedi fordulónap szerinti havi adatforgalom mérésről ide kattintva olvashatsz további részleteket.

A fordulónapodat, illetve az adatforgalmad a Telekom alkalmazásban követheted a legegyszerűbben.

Töltsd le a Telekom alkalmazást:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk. Levélíráskor kérjük, válaszd a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat.

Utoljára frissítve: 2019. november 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!