GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudok telefonálni Domino kártyás telefonommal, mi lehet ennek az oka?

Első lépésként ellenőrizd:

  • a rendelkezésre állási időt, és
  • az egyenleged.

Ezt a két információt - aktív SIM-kártya esetén - együttesen, díjmentesen kérdezheted le a Telekom alkalmazásban és az online ügyfélszolgálaton.

A Domino SIM-kártyák, az utoljára feltöltött összegtől függően meghatározott ideig érvényesek, melynek részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Ha egyenleged alacsonyabb a díjcsomagod szerinti, legalább 1 percnyi beszélgetéshez szükséges összegnél, vagy a rendelkezésre állási idő lejárt, akkor a hívásindítás csak újabb feltöltés után lehetséges, melyet könnyen és gyorsan elvégezhetsz többek között online ügyfélszolgálatunkon is.


Ha nincs elegendő egyenleged a következő hívás indításához:

Domino Expressz feltöltési szolgáltatásunk keretében a lejárt egyenlegű Domino ügyfeleink számára 600 Ft értékű extra egyenleget biztosítunk, 150 Ft-os szolgáltatási díjért cserébe.

Az igényelt extra egyenleg a szolgáltatás díjával együtt, a következő feltöltéskor kerül levonásra
(600 Ft + 150 Ft = 750 Ft).

Az Expressz feltöltés által biztosított egyenleg kizárólag távközlési szolgáltatásokra (hívás, üzenetküldés) használhatod fel belföldön, és külföldön, roaming helyzetben. Azonban nem használhatod fel mobilvásárlásra, nemzetközi hívásindításra illetve nem fizetheted belőle díjcsomag/szolgáltatás időszaki díját sem.

Az igénybevétel feltételei:

  • az előfizetésed legalább 1 éves,
  • az elmúlt 2 hónap során legalább 3000 Ft összértékben feltöltötted,
  • feltöltésenként maximum 1 alkalommal veheted igénybe,
  • csak belföldről igényelheted (híváskérőn keresztül történő igénylés esetén),
  •  a szolgáltatás díját kizárólag univerzális egyenleg terhére egyenlítheted ki,
  •  csak belföldi helyzetben működik,
  • a szolgáltatás kizárólag Telekom mobil ügyfelek érik el (blue mobile, MOL mobile ügyfeleknek nem)

A szolgáltatás működése:

  • Amikor a Domino előfizetésed egyenlege már nem elegendő 1 percnyi beszélgetésre, felajánljuk számodra az extra egyenleg lehetőségét. A hívás indításakor (miután már nincs elegendő egyenleged), egy bemondást hallasz, mely tájékoztat a szolgáltatásról, és útmutatást ad, hogy a feltöltést melyik gomb megnyomásával kérheted.

Ha már lejárt a rendelkezésre állási idő a Domino előfizetéseden:

A rendelkezésre állási idő letelte után, a szerződésen megmaradt egyenleged nem veszik el, csak zárolásra kerül. Amennyiben a hívószám-lekötési idő alatt feltöltöd egyenleged, a „zárolt” egyenleg is hozzáadódik az új egyenleghez.

  • A 90 napon belül (az ún. hívószám lekötési idő alatt) elvégzett feltöltések esetén a hívószám, illetve a SIM-kártya továbbra is használható.
  • A hívószám lekötési idő lejárta után a SIM-kártya érvénytelen státuszba kerül, arról hívást indítani, SMS-t küldeni már nem lehetséges.

Utóbbi esetben, ha már megszűnt a Domino előfizetésed, és maradt még fel nem használt egyenleged, kérheted ennek visszafizetését. Ennek feltételeiről ide kattintva olvashatsz, majd az "Igénybejelentésre" kattintva, online felületünkön egyszerűen jelezheted felénk visszafizetési kérésedet.


Ha külföldön tartózkodsz, a kártyahasználatnak további feltételei vannak:

  • aktív roaming szolgáltatás, melyet külön szükséges bekapcsolni a *104#-es kód megadásával hívásindításként, bel- és külföldről egyaránt;
  • legalább a roaming számlázási alapegységnek megfelelő egyenleg megléte, az adott külföldi szolgáltatónál érvényes díjak szerint;
  • a megfelelő partnerhálózat kiválasztása lehet automatikus, vagy ha ez a mód ki van kapcsolva készülékében, akkor a partnerhálózat kiválasztható manuálisan is. EU díjzónán belüli és EU zónán kívüli partner országok neveit, valamint a szolgáltatás díjazását a linkekre kattintva találod.
  • megfelelő formátumú tárcsázás a hívásindításnál: ország előhívója, körzetszám, telefonszám. Pl. Magyarország estén +36301234567 formátumban kell tárcsázni.

Javasoljuk, hogy a fontos telefonszámokat nemzetközi formátumban tárold el a névjegyzékedben.

Utoljára frissítve: 2019. november 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!