GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom telefonomról feltölteni egy másik hívószám egyenlegét?

Havi díjas ügyfeleink SMS-ben indíthatnak feltöltést Domino, vagy akár más havi díjas hívószámra. 

Az egyenleget Domino és Mobil S 2017 + Költségkontroll opcióval rendelkező ügyfeleink hívásra, SMS-ezésre, internetezésre és mobilvásárlásra, havi díjas előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kizárólag mobilvásárlásra használhatják fel. A szolgáltatást 1500, 3000, 5000, 10 000 vagy 15 000 Ft-os címletekkel töltheted fel.

Új havi díjas előfizetések vásárlásakor az első 3 hónapban központilag nem engedélyezett az egyenleg előzetes feltöltése. Az első 3 hónap lejárata után a tiltás automatikusan megszűnik.

  1. A feltöltendő telefonszámot küldd el SMS-ben a +36 30 344 4500-as telefonszámunkra.
    A feltöltést indító SMS szövegét a FELTÖLT szóval kezdd, majd add meg a telefonszámot 9 karakteres formátumban és egy elválasztójellel (pl. vessző, pont vagy szóköz) elkülönítve a feltöltendő címlet forintértékét (pl.: FELTÖLT,301234567,5000, ahol a telefonszám +36 30 123 4567, a címlet értéke 5000 Ft).
  2. Az SMS-en keresztül feltöltött összeget feltöltött hívószám univerzális egyenlegén írjuk jóvá. A válasz SMS egy tetszőleges tartalmú szöveges üzenet lehet (pl.: OK). Amennyiben az adatok helytelenek vagy mégsem szeretnél feltöltést indítani, kérjük, küldd el a "NEM" szót a válasz SMS-ben, vagy egyáltalán ne válaszolj. Ezekben az esetekben a tranzakció megszakad.
  3. Sikeres feltöltés esetén a feltöltött és a feltöltést kezdeményező telefonszámra SMS-tájékoztatást küldünk.

A szolgáltatást csak havidíjas előfizetőink vehetik igénybe Mobilvásárlás keretük terhére, melyet a havi számlájukban fizetnek ki.

FIGYELEM!

Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"

A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:

  • a Telekom alkalmazásban,
    • Elérési útvonal a megújult Telekom alkalmazásban: Havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása.
    • Elérési útvonal a régi Telekom alkalmazásban: Előfizetések testreszabása/Telefonálás/Feltöltést engedélyező szolgáltatás.
  • belépés után az online ügyfélszolgálaton: az Előfizetéseim/Beállítások/Testreszabás/Feltöltést engedélyező szolgáltatás menüpontban a "Megrendelem" gomb megnyomásával,
  • vagy üzleteinkben.

A feltöltéssel kapcsolatos további részletes tudnivalókról itt tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!