GYAKORI KÉRDÉSEK

Ebben a hónapban még alig telefonáltam. Hogyan lehetséges az, hogy a honlapon látott egyenlegem ilyen magas?

A mobil-előfizetések esetén a számlázás naptári hónaphoz igazodik, vagyis a hónap első napjától az utolsóig tart.

Az új hónap első vagy második napján esetenként előfordulhat, hogy az online önkiszolgáló felületen lévő aktuális egyenleg még az előző havi nettó forgalmadat mutatja: az itt látható adatok mindig a kedvezmények, a havi díjas kiegészítő szolgáltatások, valamint az egyéb díjak nélkül szerepelnek.

Az adatokat folyamatosan frissítjük, ezért aktuális egyenlegedet érdemes a hónap 3. vagy 4. napján újra ellenőrizned:

  • a honlapunkon a BELÉPÉS-re kattintva az Áttekintés menüpontban, vagy
  • a Telekom alkalmazásban, szintén az Áttekintés menüpontban a forgalmi adatokra kattintva.

A havi elszámolás végösszege bruttó értékben jelenik meg. A számlakészítésnél figyelembe vesszük a díjcsomagba foglalt valamennyi kedvezményből adódó jóváírást (pl. a havi díj lebeszélhetőséget és egyéb kedvezményeket), és a lebeszélhető, felhasználható összegen felüli forgalom díjával kiegészítjük ezt.

Ha előfizetésedhez további kiegészítő, vagy eseménydíjas szolgáltatásokat is igénybe veszel, akkor azok díjával is megnövekszik a számla értéke.

A már lezárt, és elkészült mobil havi számlád összegét megtekintheted az online önkiszolgáló felületen a Számlák menüpontban, vagy a Telekom applikáció ugyanezen menüpontjában is.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!