2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

A hűségidőm még nem járt le, de annak elteltével szeretném felmondani az otthoni szolgáltatást. Jelezhetem-e előre megszüntetési szándékomat?

Igen. A határozott idejű szerződés lejárata előtt már 30 nappal korábban - írásos formában - jelezheted a lemondási szándékod, nyilatkozva arról, hogy a hűségidő lejártával kéred az előfizetői szerződés megszüntetését.

Igényed a legegyszerűbben e-mailben (az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával) küldheted el. A lemondó nyilatkozatot ide kattintva éred el: Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat

Az írásbeli nyilatkozatban az alábbi adatok feltüntetése szükséges:

  • a szolgáltatás megnevezése (hangszolgáltatás esetén kapcsolási szám, amire a lemondás vonatkozik),
  • az előfizetés MT azonosítója,
  • előfizető családi és utóneve,
  • az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • az előfizető aláírása.

A fentieken túl célszerű feltüntetni még:

  • a kapcsolattartó telefonszámot, amelyen elérhetünk a szolgáltatás leszerelésével kapcsolatban,
  • a leszerelés kért dátumát, ha az a beérkezést követő 8 napnál későbbi időpont, de nem későbbi, mint a 30. nap,
  • illetve a lemondás okát.

Természetesen postai úton vagy a (80) 443-323 faxszámunkon is jelezheted felmondási szándékod.


Fontos információ e-mail postafiókról, webtárhelyről!

Ha rendelkezel @t-online.hu e-mail postafiók(ok)kal és/vagy webtárhellyel és az internet szolgáltatásod lemondod, azok az internet hozzáféréssel együtt megszűnnek.
Ezért a @t-online.hu e-mail címeiden lévő leveleidet és a webtárhelyed tartalmát célszerű a módosítás megkezdése előtt lementened (pl. számítógépre, külső merevlemezre, felhőbe).

Amennyiben a levelezésed és/vagy a webtárhelyed tartalmának mentésében segítségre van szükséged, javasoljuk, hívd a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, ahol munkatársaink – eseti díj ellenében – szakszerű segítséget nyújtanak telefonon, interneten vagy szükség esetén a helyszínen.


Fontos információ a számlázásról!

A szerződés felmondása után várhatóan keletkezik még egy törthavi, befizetendő számlád, mely a számlázási időszak első napjától a szolgáltatás kikapcsolásának napjáig tartó havi- és esetleges egyéb díjakat tartalmazza.


Eszközök

A Magyar Telekom tulajdonú eszközöket (bérelt készülék, GSM terminál adapter, modem stb.) a Magyar Posta valamennyi, teljes körű csomagfelvételt ellátó postahelyén vissza tudod szolgáltatni. Az általunk kiküldött a jogviszony megszüntetésére vonatkozó visszaigazoló levéllel vagy SMS-el, illetve a leadásra kötelezett eszköz(ök)kel kell befáradnod valamelyik, lakóhelyedhez közeli postára. Ott a dokumentumok felmutatásával annyi előre legyártott csomagolóanyag (doboz) átvételére vagy jogosult, amennyi eszközt le szeretnél adni. A doboz lezárását követően, a feladó helyre a saját adataid kell kötelezően feltüntetni: (név, cím, MT ID). A csomag feladása díjmentes.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!