GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a létesítésről, ha hagyományos hálózaton rendelek szolgáltatásokat?

Vezetékezés lakáson belül:

  • ha nincs megfelelő csőhálózat, előfordulhat a fal(ak), födém(ek) átfúrása,
  • hagyományos telefonról Digitális telefonra váltásnál, általában vezetékezés szükséges a digitális elosztóig.

Internet:

  • új, vagy meglévő IPTV mellé új internet szolgáltatás megrendelése esetén Wi-Fi képes eszközt adunk díjmentesen,
  • a vezeték nélküli kapcsolatot több fal/ betonfödém gátolhatja, ezért a Wi-Fi elérés nem garantált,
  • meglévő szolgáltatáshoz igényelt internet szolgáltatás esetén a létesítés "Szereld magad" módon történik. Az eszközt és a kábelt futár szállítja ki, tehát a modem üzembehelyezését neked kell megtenned. Igény esetén - különdíj ellenében - szakembereink segítségét is biztosítjuk a helyszíni üzembe helyezéshez.

Telefon:

  • Digitális telefon esetén a riasztó és fax működése nem garantált,
  • Digitális telefon esetén egy hívószámon maximum két telefonkészülék üzemeltethető,
  • áramszünet esetén a Digitális telefon nem használható,
  • meglévő szolgáltatáshoz igényelt Digitális telefon szolgáltatás esetén a létesítés "Szereld magad" módon történik. Igény esetén - különdíj ellenében - szakembereink segítségét is biztosítjuk a helyszíni üzembe helyezéshez.

TV:

  • a digitális elosztótól a beltéri egységig szükséges a vezetékezés lakáson belül,
  • SCART, vagy HDMI csatlakozó a TV-készüléken,
  • egy beltéri egységre egy TV készüléket lehet csatlakoztatni.

Külön díj ellenében igényelhetőek:

  • alternatív eszközök vezetékezés helyett, melyeket a létesítést végző munkatársunknál lehet megvásárolni.

Utoljára frissítve: 2019. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!