GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom másik szolgáltatótól áthordozni a otthoni telefonomat?

Meglévő otthoni telefonszolgáltatásod számhordozását a leggyorsabban és legegyszerűbben üzleteinkben kezdeményezheted. Javasoljuk, hogy foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

Az igényed bejelentésekor arra is lehetőséged van, hogy otthoni és mobil hívószámod hordozását akár egyszerre indítsd el és egyesítsd  Magenta 1-ben!

Az igény benyújtásakor az alábbiakra kell fokozottan figyelned:

  • Az igénybejelentő oldalon pontosan azokat az adatokat add meg, amelyekkel a másik (átadó) szolgáltató előfizetője vagy. A legegyszerűbb, ha megrendelőlapot az átadó szolgáltató havi számláján található adatokkal töltöd ki vagy egyezteted adataid a másik szolgáltató ügyfélszolgálatával. 
  • Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
  • Ügyelj arra, hogy a kapcsolattartó mobilszámodon elérhető legyél, hogy munkatársaink - az igényed elküldését követő 24 órán belül - felvehessék veled a kapcsolatot.
  • Érdeklődj a jelenlegi szolgáltatódnál, hogy van-e határozott idejű (azaz hűség) szerződésedből eredő kötbérfizetési kötelezettséged. Ha van, és nem tudod vállalni a kötbér kifizetését, javasoljuk, hogy igényeddel várd meg, amíg a hűségidőd lejár.
  • Rendezd az átadó szolgáltatónál a számláid. Ha 30 napon túli tartozásod van, a számhordozási igényed nem fog teljesülni, illetve vedd figyelembe, hogy a számhordozás megtörténtéig esedékes díjakat mindenképp ki kell fizetned az átadó szolgáltatónak.
  • Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.
  • Az igényt abban az esetben tudjuk 2 munkanapon belül teljesíteni, ha a megrendelés nem igényel helyszíni telepítést, azaz már van bekötött vonalad. Minden más esetben időpontot egyeztetünk veled a létesítés időpontjáról.
  • Amennyiben már van bekötött vonalad, az innen letölthető (Megrendelőlap otthoni számhordozás biztosítására) nyomtatványt töltsd ki és add le üzleteink egyikében (kérve a számhordozást), vagy küldd el postai úton.

A szám hordozása díjmentes, azonban a vonal létesítéséért mindenkor az adott területen érvényes aktuális akciós vagy az Általános szerződési feltételek (5/b. melléklet) szerinti belépési díjat kell megfizetned.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. szeptember 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!