2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha díjcsomagomhoz igénybe veszem az e-Pack kedvezményt, és átváltok egy másik díjcsomagba, megszűnik a kedvezmény?

Mobil szolgáltatás esetén:

Az e-Pack kedvezményt a mobil hang szolgáltatást tartalmazó díjcsomagjainknál folyamatosan biztosítjuk, változó értékben, melyről bővebb információt ide kattintva olvashatsz. Az e-Pack kedvezmény szükséges feltételeit az új díjcsomag esetén is teljesítened kell.

Fontos tudnod, hogy az e-Pack kedvezmény önálló havi díjas net díjcsomagok mellé nem vehető igénybe.

Otthoni szolgáltatás esetén:

Az e-Pack kedvezményt az otthoni szolgáltatást tartalmazó díjcsomagjainknál folyamatosan biztosítjuk, melyről bővebb információt ide kattintva olvashatsz. Az e-Pack kedvezmény a 2019. szeptember 2. után igényelt új otthoni díjcsomagok esetén jár.

Fontos tudnod, hogy az e-Pack kedvezmény önálló otthoni internet díjcsomagok mellé nem vehető igénybe.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!