Hogyan mondhatom le mobil-előfizetésemet?
A mobil előfizetői szerződés megszüntetése előtt érdemes belépned az online ügyfélszolgálatunkba, vagy felvenned a kapcsolatot ügyintézőinkkel chaten vagy a 1414-es telefonszámunkon, hogy megtaláljuk a számodra legkedvezőbb csomagot, megoldást.
Arra is lehetőséged van, hogy megtartsd hívószámod: ehhez kezdeményezheted a havi díjas előfizetésed átváltását Domino feltöltőkártyás előfizetésre. Ezt az előfizető személyesen, üzleteinkben kérheti.
Az átváltás díjmentes, a Domino feltöltőkártyás előfizetés használatához mindössze egy új, bruttó 1990 Ft értékű Domino Fix SIM-kártya megvásárlása szükséges. Ezáltal hívószámod Domino előfizetőként nem fog változni.
Ha a fent leírtak ellenére szándékod továbbra is fenntartod, lemondási igényed legegyszerűbben chaten (az 5 számjegyből álló szerződéses, vagy a 6 számjegyű, folyószámla-szintű jelszavad segítségével) vagy e-mailben - az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával - küldheted el.
A lemondó nyilatkozatot ide kattintva töltheted le:Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat
Az írásbeli nyilatkozatban (ha nem a fenti formanyomtatványt használod) az alábbi adatok feltüntetése szükséges:
- hívószám, amire a megszüntetés vonatkozik,
- előfizető, illetve a számlafizető családi és utóneve (ha az elő- és számlafizető személye különbözik, akkor csak az előfizető kérheti a megszüntetést),
- MT ügyfélazonosítója és/vagy folyószámlaszáma,
- az előfizető saját kezű aláírása.
A fentieken túl célszerű feltüntetni még:
- kapcsolattartó telefonszámod,
- a megszüntetés kért dátumát (e határnap a felmondás előfizető általi megküldésétől számított nyolcadik és harmincadik nap között lehet),
- illetve a megszüntetés okát.
Természetesen arra is van lehetőséged, hogy postai úton vagy a 06 (1) 204-4128 faxszámunkon jelezd a felmondást.
Ha társkártyához tartozó főkártyás előfizetést szeretnél lemondani, akkor egyúttal nyilatkoznod kell arról is, hogy a társkártyádat milyen díjcsomagba váltsuk át, ugyanis társkártyás díjcsomag önmagában nem szerepelhet a Telekomos folyószámládon.
A határozatlan idejű előfizetői szerződés a felmondással azonnal megszűnik, azonban a nyilatkozatban megjelölhetsz - maximum 30 nappal - későbbi időpontot is.
Határozott idejű előfizetői szerződés megszűnésének napja a felmondó nyilatkozatodban megjelölt dátum, legfeljebb 8. napos határidővel. Felhívjuk figyelmedet, amennyiben a határozott idejű szerződés lejárta előtt mondod fel az előfizetést, kötbért számlázunk ki.
Fontos információ!
A szerződés felmondása után várhatóan keletkezik még egy törthavi, befizetendő számlád, mely a számlázási időszak - vagyis a hónap - első napjától a szolgáltatás kikapcsolásának napjáig tartó havi- és esetleges egyéb díjakat tartalmazza.
Amennyiben változott a számlaküldési címed, kérjük, hogy a felmondással egy időben jelezd számunkra, hogy az utolsó számla postázásáról is gondoskodni tudjunk.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!