GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom le mobil-előfizetésemet?

A mobil előfizetői szerződés megszüntetése előtt érdemes belépned az online ügyfélszolgálatunkba, vagy felvenned a kapcsolatot ügyintézőinkkel a 1414-es telefonszámunkon, hogy megtaláljuk a számodra legkedvezőbb csomagot, megoldást.

Arra is lehetőséged van, hogy megtartsd hívószámod: ehhez kezdeményezheted a havi díjas előfizetésed átváltását Domino feltöltőkártyás előfizetésre. Ezt az előfizető személyesen, üzleteinkben kérheti.
Az átváltás díjmentes, a Domino feltöltőkártyás előfizetés használatához mindössze egy új, bruttó 1990 Ft értékű Domino Fix SIM-kártya megvásárlása szükséges. Ezáltal hívószámod Domino előfizetőként nem fog változni.

Ha a fent leírtak ellenére szándékod továbbra is fenntartod, lemondási igényed legegyszerűbben e-mailben - az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával - küldheted el. A lemondó nyilatkozatot ide kattintva töltheted le:Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat

Az írásbeli nyilatkozatban (ha nem a fenti formanyomtatványt használod) az alábbi adatok feltüntetése szükséges:

  • hívószám, amire a megszüntetés vonatkozik,
  • előfizető, illetve a számlafizető családi és utóneve (ha az elő- és számlafizető személye különbözik, akkor csak az előfizető kérheti a megszüntetést),
  • MT ügyfélazonosítója és/vagy folyószámlaszáma,
  • az előfizető aláírása.

A fentieken túl célszerű feltüntetni még:

  • kapcsolattartó telefonszámod,
  • a megszüntetés kért dátumát (e határnap a felmondás előfizető általi megküldésétől számított nyolcadik és harmincadik nap között lehet),
  • illetve a megszüntetés okát.

Természetesen arra is van lehetőséged, hogy postai úton vagy a 06 (1) 204-4128 faxszámunkon jelezd a felmondást.

Ha társkártyához tartozó főkártyás előfizetést szeretnél lemondani, akkor egyúttal nyilatkoznod kell arról is, hogy a társkártyádat milyen díjcsomagba váltsuk át, ugyanis társkártyás díjcsomag önmagában nem szerepelhet a Telekomos folyószámládon.

A határozatlan idejű előfizetői szerződés a felmondással azonnal megszűnik, azonban a nyilatkozatban megjelölhetsz -  maximum 30 nappal - későbbi időpontot is.

Határozott idejű előfizetői szerződés megszűnésének napja a felmondó nyilatkozatodban megjelölt dátum, legfeljebb 8. napos határidővel. Felhívjuk figyelmedet, amennyiben a határozott idejű szerződés lejárta előtt mondod fel az előfizetést, kötbért számlázunk ki.


Fontos információ!

A szerződés felmondása után várhatóan keletkezik még egy törthavi, befizetendő számlád, mely a számlázási időszak - vagyis a hónap - első napjától a szolgáltatás kikapcsolásának napjáig tartó havi- és esetleges egyéb díjakat tartalmazza.

Amennyiben változott a számlaküldési címed, kérjük, hogy a felmondással egy időben jelezd számunkra, hogy az utolsó számla postázásáról is gondoskodni tudjunk.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!