GYAKORI KÉRDÉSEK

Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?

Lopás és rongálás esetén:

  • alapvetően 48 óra áll rendelkezésedre a bejelentéshez a rendőrségnél (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), illetve a biztosító adminisztrátoránál. Akadályoztatás esetén annak elhárulását követő 48 órán belül szükséges jelezni a kárt.

Véletlenszerű károsodás, belső meghibásodás, párásodás esetén:

  • a készülékbiztosításra vonatkozó Általános szerződési feltételek szerint a kárbejelentést minden esetben legkésőbb 30 naptári napon belül köteles vagy megtenni a biztosító +36 (80) 30-00-30-as zöld számán azt követően, hogy a biztosítási esemény bekövetkeztéről tudomást szereztél. Ha a kár külföldön történt, a hazaérkezést követő 48 órán belül kell bejelentened az eseményt a megadott zöldszámon.

A bejelentést követően:

  • lopott készülékek esetén - a letiltás érdekében - a rendőrségi feljelentés megtétele is szükséges;
  • lopás vagy rablás esetén a lopott telefon IMEI számának letiltása szükséges valamelyik Telekom saját üzletünkben;
  • sérült eszközöket az értékesítéskor kapott valamennyi tartozékkal együtt kell leadnod a biztosító szervizpartnere által szervezett futárnak. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el Hozzád.

A biztosítási fedezet Magyarország egész területére terjed ki. Külföldi tartózkodás esetén a biztosítási fedezet a külföldi tartózkodás kezdetétől számított hatvan (60) naptári napig áll fenn, ha ez a hatvan naptári nap teljes egészében a biztosítási fedezet időtartamán belülre esik.

Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!