Ha már volt egy javításom készülékbiztosítás alapján, ugyanazt a hibát jelezhetem-e újra?
Ha olyan új káreset történt, amely miatt ugyanaz a hiba következett be, mint korábban, akkor az új káreseménynek számít és függetlenül bírálandó el.
Ha nem történt közben új káresemény, akkor a biztosító nem térít. A térítéses javításoknak megfelelően jótállási kötelezettség csak a bruttó 20 000 Ft feletti javításokra terjed ki, melynek időtartama 6 hónap.
Ha a kárrendezés során megjavított készülékeden ugyanaz, vagy újabb, más jellegű hiba tapasztalható, akkor az alábbi szervizpartereinkhez is fordulhatsz panaszoddal:
- Telemax szerviz: +36 (23) 801-714,
- Ace Biztosító: +36 (1) 487-4087.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!