2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha már volt egy javításom készülékbiztosítás alapján, ugyanazt a hibát jelezhetem-e újra?

Ha olyan új káreset történt, amely miatt ugyanaz a hiba következett be, mint korábban, akkor az új káreseménynek számít és függetlenül bírálandó el.

Ha nem történt közben új káresemény, akkor a biztosító nem térít. A térítéses javításoknak megfelelően jótállási kötelezettség csak a bruttó 20 000 Ft feletti javításokra terjed ki, melynek időtartama 6 hónap.

Ha a kárrendezés során megjavított készülékeden ugyanaz, vagy újabb, más jellegű hiba tapasztalható, akkor az alábbi szervizpartereinkhez is fordulhatsz panaszoddal:

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!