GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?

Ahhoz, hogy a hívó fél telefonszáma megjelenjen a telefonodon, a Hívószámkijelzés szolgáltatás igénybevétele szükséges, melyet legegyszerűbben az alábbi elérhetőségeinken rendelhetsz meg:

  • online, a Belépés gombra kattintva:
    • válaszd ki az "Előfizetéseim" az otthoni telefon-előfizetésed és kattints a "Beállítások" gombra,
    • majd a "Kiegészítő szolgáltatások" menüpontban válaszd ki a "Hívószám kijelzés engedélyezése, hívásonkénti tiltás" vagy a "Hívószám kijelzés tiltása, hívásonkénti engedélyezés" szolgáltatást,
    • nyomd meg a "Megrendelem" gombot.
  • e-mailben (szkennelt formában, az aláírt igény csatolásával),
  • a 1414-es telefonszámunkon.

A szolgáltatás havi díja bruttó 203 Ft.

A fentiek mellett fontos, hogy rendelkezz a hívószám kijelzésre alkalmas készülékkel is.

Ha már rendelkezel a fenti szolgáltatással, de mégsem jelenik meg a hívó fél száma a készülékeden, előfordulhat, hogy a hívószám megjelenését a hívó tiltotta le.

Amennyiben a fenti feltételek teljesülnek (aktív Hívószám kijelzés szolgáltatás, megfelelő készülék és a hívó fél részéről sincs tiltás), de mégsem jelenik meg a hívószám, kérjük, hogy észrevételedet e-mailben jelezd ügyfélszolgálatunkon!

Utoljára frissítve: 2019. június 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!