Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?
Ahhoz, hogy a hívó fél telefonszáma megjelenjen a telefonodon, a Hívószámkijelzés szolgáltatás igénybevétele szükséges, melyet legegyszerűbben az alábbi elérhetőségeinken rendelhetsz meg:
A szolgáltatás díjmentes.
A fentiek mellett fontos, hogy rendelkezz a hívószám kijelzésre alkalmas készülékkel is.
Ha már rendelkezel a fenti szolgáltatással, de mégsem jelenik meg a hívó fél száma a készülékeden, előfordulhat, hogy a hívószám megjelenését a hívó tiltotta le, vagy a készüléked beállításaiban szükséges az engedélyezés.
Amennyiben a fenti feltételek teljesülnek (aktív Hívószám kijelzés szolgáltatás, megfelelő a készülék és annak beállítása, valamint a hívó fél részéről sincs tiltás), de mégsem jelenik meg a hívószám, kérjük, hogy észrevételedet e-mailben jelezd ügyfélszolgálatunkon!
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!