2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem jelenik meg a hívó fél telefonszáma a vezetékes készülékemen?

Ahhoz, hogy a hívó fél telefonszáma megjelenjen a telefonodon, a Hívószámkijelzés szolgáltatás igénybevétele szükséges, melyet legegyszerűbben az alábbi elérhetőségeinken rendelhetsz meg:

  • e-mailben (szkennelt formában, az aláírt igény csatolásával),
  • a 1414-es telefonszámunkon.

A szolgáltatás díjmentes.

A fentiek mellett fontos, hogy rendelkezz a hívószám kijelzésre alkalmas készülékkel is.

Ha már rendelkezel a fenti szolgáltatással, de mégsem jelenik meg a hívó fél száma a készülékeden, előfordulhat, hogy a hívószám megjelenését a hívó tiltotta le, vagy a készüléked beállításaiban szükséges az engedélyezés.

Amennyiben a fenti feltételek teljesülnek (aktív Hívószám kijelzés szolgáltatás, megfelelő a készülék és annak beállítása, valamint a hívó fél részéről sincs tiltás), de mégsem jelenik meg a hívószám, kérjük, hogy észrevételedet e-mailben jelezd ügyfélszolgálatunkon!

Utoljára frissítve: 2022. július 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!