GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az e-Pack, és milyen feltételekkel vehetem igénybe?

Az e-Pack kedvezményt a mobil folyószámládhoz tartozó minden új mobil hang díjcsomaghoz igénybe veheted, ha teljesíted a feltételeket. A kedvezmény mértéke díjcsomagonként eltérő lehet, melyről itt olvashatsz.

Feltételek:

1. Elektronikus számlázás legyen beállítva a Telekomos folyószámládon, azaz a papír alapú, csekkes számla helyett az interneten küldjük a számlát, melyet az interneten keresztül (online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásban vagy a Díjnet oldalán) bármikor megtekinthetsz. Javasoljuk, igényelj elektronikus számlát online ügyfélszolgálatunkon.

2. A számlákat elektronikusan egyenlítsd ki, az alábbi csatornák valamelyikén:

Felhívjuk figyelmed, hogy a Telekom üzletekben vagy a Postán kiegyenlített számla nem minősül elektronikus fizetésnek még akkor sem, ha ott bankkártyával fizetsz.

3. A számlákat minden esetben a számlán feltüntetett beérkezési határidőig fizesd be. A határidő a havi számla első oldalán szerepel. Ez a dátum nem a számlaösszeg feladásának/átutalásának időpontját jelenti, hanem azt, hogy a jelzett határidőig meg kell érkeznie hozzánk a befizetésednek.

4. A díjcsomagodhoz tartozó folyószámlán ne legyen számlatartozás.

Amennyiben a fenti feltételek valamelyike nem teljesül, abban az esetben a következő havi számlán nem érvényesül az e-Pack kedvezmény. A díjcsomagod e-Pack kedvezmény nélküli árát a számládon vagy a Mobil havi díjas díjszabásban találod.
A feltételek ismételt teljesítése esetén a kedvezmény újra automatikusan érvényesülni fog, nem szükséges újra regisztrálni e-Packra.

Utoljára frissítve: 2017. december 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!