2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az e-Pack, és milyen feltételekkel vehetem igénybe?

Mobil szolgáltatás esetén:

Ha az elektronikus számlát és számlafizetést választod a papír alapú helyett, és teljesíted a lenti feltételeket,  automatikusan havi bruttó 600 Ft kedvezményt biztosítunk mobil előfizetésed havi díjadból.
Az e-Pack kedvezményt a mobil folyószámládhoz tartozó minden új mobil hang díjcsomaghoz igénybe veheted, ha teljesíted a feltételeket. A kedvezmény mértéke díjcsomagonként eltérő lehet, melyről itt olvashatsz.

Otthoni szolgáltatás esetén:

Ha az elektronikus számlát és számlafizetést választod a papír alapú helyett, és teljesíted a lenti feltételeket, automatikusan havi bruttó 600 Ft kedvezményt biztosítunk otthoni előfizetésed számlavégi összegéből.
Az e-Pack kedvezményt az otthoni folyószámládhoz tartozó minden új otthoni díjcsomaghoz igénybe veheted, ha teljesíted a feltételeket.
Amennyiben csak önálló otthoni internet szolgáltatással rendelkezel, abban az esetben nem vagy jogosult az e-Pack kedvezményre. Bővítsd tovább szolgáltatásaid számát és azonnal jogosulttá válsz!

Feltételek (mobil és otthoni szolgáltatások esetében is):

1. Elektronikus számlázás legyen beállítva a Telekomos folyószámládon, azaz a papír alapú, csekkes számla helyett az interneten küldjük a számlát, melyet az interneten keresztül (online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásban vagy a Díjnet oldalán) bármikor megtekinthetsz. Javasoljuk, igényelj elektronikus számlát online ügyfélszolgálatunkon.

2. A számlákat elektronikusan egyenlítsd ki, az alábbi csatornák egyikén, illetve az alábbi fizetési formákkal:

Felhívjuk figyelmed, hogy a Telekom üzletekben vagy a Postán kiegyenlített számla nem minősül elektronikus fizetésnek még akkor sem, ha ott bankkártyával fizetsz.

3. A számlákat minden esetben a számlán feltüntetett beérkezési határidőig fizesd be. A határidő a havi számla első oldalán szerepel. Ez a dátum nem a számlaösszeg feladásának/átutalásának időpontját jelenti, hanem azt, hogy a jelzett határidőig meg kell érkeznie hozzánk a befizetésednek.

4. A díjcsomagodhoz tartozó folyószámlán ne legyen számlatartozás.

Amennyiben a fenti feltételek valamelyike nem teljesül, abban az esetben a következő havi számlán nem érvényesül az e-Pack kedvezmény. A díjcsomagod e-Pack kedvezmény nélküli árát a számládon vagy a Mobil havi díjas díjszabásban, illetve az Otthini díjszabásban (5/b., 5/c. és 5/d. mellékletek) találod.
A feltételek ismételt teljesítése esetén a kedvezmény újra automatikusan érvényesülni fog, nem szükséges újra regisztrálni e-Packre.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!