GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért előnyös számomra a készülékbiztosítás?

  • Minimális havi ráfordítással folyamatosan biztonságban tudhatod nagy értékű készüléked, mellyel megelőzhetsz egy váratlan nagyobb értékű kiadást.
  • A készülékbiztosítást üzleteinkben rendelheted meg a vásárláskor, vagy - online és telefonos vásárlás esetén - azt követően 60 napon belül.  Utólagos aktiválás esetén feltétel a készülék, illetve a vásárlást és a készülék tulajdonjogát igazoló dokumentumok bemutatása is.
  • A készülékbiztosítás szolgáltatás havi díjas mobilkészülékekre, mobileszközökre egyaránt (kivéve notebook-ok) megköthető, azonban Domino készülékcsomagokra nem vehető igénybe.
  • Ha például a készülékvásárlásból eredő hűségidőn belül éri véletlenszerű baleset a készüléket, vagy esetleg eltulajdonítják azt, a hűségidő lejártáig szükséges fizetni  a havi díjakat, és a részleteket. A megoldást a készülékbiztosítás nyújtja, melynek segítségével és feltételeivel megjavított, vagy új készüléket kapsz.
  • A biztosítás - a választott csomagtól függően - érvényes véletlenszerű károsodásra, rongálásra, lopásra, vagy akár zsebtolvajlásra, a készülékbiztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint. Káresemény esetén a sérült készüléket javítjuk, lopás esetén típusazonosra cseréljük. Biztosítás hiányában azonban pl. a mechanikai sérülések (véletlen leejtés, folyadék általi sérülés) esetén társaságunknak a jótállási jegyben foglaltak szerint garanciaadási kötelezettsége nincs, a javítás terheit a fogyasztó viseli.
  • Ha káresemény - amit a +36-80-300030 telefonszámon jelenthetsz be -  miatt új készüléket kellene vásárolnod, biztosítás nélkül nem akciós áron, hanem listaáron juthatnál az új készülékhez, mely sokkal magasabb ráfordítást jelentene.
  • Gyors segítség, ha a telefon pl. rongálódik. Nem kell napokra vagy akár hetekre nélkülözni a készüléket, hanem a bejelentést követően rövid időn belül javított vagy új készüléket biztosítunk.
  • A készülékbiztosítás fedezete 60 napig külföldön is él.

Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!